قفقاز آنلاین

قفقاز آنلاین

قفقاز آنلاین

قفقاز آنلاین

درمان فارنژیت و فارنژیت

درمان فارنژیت و فارنژیت

اگر آنها منبع عفونت های باکتری یا قارچی باشند، با آنتی بیوتیک ها یا داروهای ضد قارچی درمان می شوند. اگر منبع بیماری ویروسی باشد، درمان بستگی به نوع ویروس دارد. در درمان فارنژیت مزمن، یک بیماری که باعث بروز پارکینژیت شده است، باید درمان شود. در درمان فارنژیت گیاهچه، لیزر برای حذف گره های حنجره گاهی استفاده می شود. شایان ذکر است که دگزامتازون به طور کلی در درمان فارنژیت استفاده نمی شود. از آنجا که اکثر عوامل VIRAIL با تزریق این دارو تشدید می شوند، علیرغم بهبود فوری و ظاهر بیمار، عفونت طولانی تر می شود و باعث بیماری پاتوژن می شود. بیمار عمومی شکایت از افزایش علائم بالینی خود را پس از تزریق دگزامتازون فردا. اما استفاده از داروهای ضد التهابی مانند ناپروکسن، تلمتین یا بروفن غیر قابل قبول است. اجتناب از تجویز آسپیرین در طی اپیدمی آنفلوآنزا به علت احتمال سندرم ریگلودرد گلو یا التهاب گلو

Image result for ‫توضیحات درباره التهاب دهان‬‎


تقریبا یک نفر در هر 10 آمریکایی سالانه با گلودرد استروپ (التهاب گلو، نوعی از باکتری هایی است که باعث عفونت های مختلف، از جمله گلو و لوزه ها می شود). و 40 میلیون بزرگسال در طول این عارضه به پزشک مراجعه می کنند. گلودرد دارای علل زیادی است که اکثر آنها به پزشک نیاز ندارند.



التهاب رحم و ویروس هابدون غلبه، صدها ویروس می توانند آنفلونزا یا سرماخوردگی را ایجاد کنند و اغلب گلودرد همراه هستند. اگر از آبریزش بینی، عطسه، درد کلیه با گلودرد شدید رنج می برید، احتمال دارد ویروس ها علت این بیماری باشد، به ویژه اگر تب کمتر از 101 درجه فارنهایت (38.8 درجه سانتیگراد) باشد. این عفونتها بسیار مسری هستند و اغلب نشانه های خانواده یا اجتماع این علائم را نشان می دهند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن شروع به تولید آنتی بادی ضد ویروسی می کند، بیمار بهبود می یابد.التهاب گلو و باکتری هاشایعترین عفونت باکتریای رحم توسط یک گروه خاص از باکتریهای استرپتوکوکی ناشی می شود و باعث ایجاد گلودرد می شود. این همراه با تب، قرمزی شدید ریه، درد های عضلانی و غدد لنفاوی گردن است. این نوع عفونت به دلیل چندین عارضه مهم مانند آسیب به شیرهای قلب و کلیه، تنزیلکتومی، التهاب لگن، التهاب سینوسی و عفونت گوش باید با آنتی بیوتیک ها درمان شود. فرهنگ گوزن معمولا توسط پزشک انجام می شود، زیرا گلودرد استرپتوکوک در معاینه همیشه تشخیص داده نمی شود. با توجه به ماهیت شدید جراحی استرپتوکوک، بعضی از پزشکان از یک عضو خانواده در هنگام سکته گلودرد استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.